În Monitorul Oficial nr. 100 din 10 februarie a.c. a fost publicată Hotărârea de Guvern nr. 61/2014 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 859/2013 privind acordarea ajutorului de minimis pentru achiziţionarea de tancuri de răcire a laptelui, precum şi pentru stabilirea unor măsuri de aplicare a acesteia.


Timp de 10 zile puteti evalua GRATUIT continutul Legalis 2.0 – Legislatie consolidata, Jurisprudenta romaneasca si europeana, Doctrina, Reviste online, Bibliografie.
Afla totul despre cele mai noi module Legalis 2.0: Dreptul UE și CEDO | Drept Public


text integral:

Art. I

Pentru acordarea ajutorului de minimis prevăzut la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 859/2013 privind acordarea ajutorului de minimis pentru achiziţionarea de tancuri de răcire a laptelui şi pentru obţinerea avizului prealabil, cererile iniţiale prevăzute la art. 11 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 859/2013 se pot depune şi în perioada 10 februarie–15 aprilie 2014.

Art. II

Hotărârea Guvernului nr. 859/2013 privind acordarea ajutorului de minimis pentru achiziţionarea de tancuri de răcire a laptelui, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 689 din 11 noiembrie 2013, se modifică după cum urmează:

1. La articolul 11 alineatul (2), partea introductivă şi litera c) vor avea următorul cuprins:

„(2) După obţinerea avizului favorabil, formele asociative prevăzute la art. 5 lit. a) depun la primăriile unităţilor administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună pe a căror rază sunt înregistrate sediile sociale ale acestora, până la data de 15 mai 2014, următoarele documente:

……….

c) factura fiscală de achiziţie a tancului/tancurilor de răcire a laptelui, care cuprinde costurile prevăzute la art. 7 alin. (1) şi (2), din care să reiasă valoarea de achiziţie a acestuia/acestora;“.

2. La articolul 12, alineatul (1) va avea următorul cuprins:

„Art. 12

(1) Primăriile unităţilor administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună înregistrează cererile iniţiale, verifică documentele prevăzute la art. 11 şi întocmesc Registrul special de evidenţă a beneficiarilor de sprijin financiar prevăzut de schema de ajutor de minimis, care se transmite la centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură până la data de 31 mai 2014, împreună cu copiile cererilor iniţiale şi ale documentelor prevăzute la art. 11 alin. (2).“