La mai puțin de 2 ani de zile din momentul lansării oficiale pe piața din România, isoLEX reușește să ajungă și peste graniță, fiind de astăzi prezent prin intermediul unei prime licențe și în spațiul profesioniștilor din Republica Moldova.
Aceleași principii, concepte și deziderate au convins și motivat în primul rând necesitatea implementării unui sistem calitativ în cadrul activității avocaților și implicit au demonstrat aptitudinea isoLEX în a oferi ceea ce avocații și echipele de avocați au nevoie.
isoLEX este probabil cel mai complex și competitiv sistem de management din România și (acum și din) Republica Moldova, dedicat activității echipelor de avocați și juriști, devenind într-un mod cât mai natural și evident un lider în piața de profil. Așa cum o afirmă nu numai dezvoltatorii, ci și avocații interesați de acest produs, dar mai ales clienții, sistemul isoLEX este conceput pentru a impune un standard in activitatea zilnică, fiind singurul sistem de acest gen ce oferă o compatibilitate și o facilitare spre obținerea unei certificări ISO 9001 (Sistem de Management al Calității).
isoLEX este conceput având în vedere platforme de tip CRM și ERP, pe baza cărora a fost dezvoltat un sistem de sine stătător pentru munca echipelor de avocați, gestionând și centralizând întreaga activitate zilnică. Astfel, sistemul isoLEX, cuprinzând cele mai importante departamente ale unui cabinet sau ale unei societăți, respectiv Departamentul Litigii, Departamentul Administrativ, Departamentul Consultanță și Departamentul Financiar, centralizează într-un mod cât mai simplu și eficient toate informațiile necesare utilizatorilor, indiferent de categoria din care fac parte (avocat, personal auxiliar, etc.).