Publicata in M. Of. 712, HG 992/2012 completeaza HG 1.693/2004 privind modul de organizare si functionare a serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple.
Echipa Legalis va pune la dispozitie formele consolidate/actualizate a articolului care a suferit modificari, asa cum pot fi acestea vizualizate in Biblioteca online pentru informare juridica si economica Legalis 2.0:
„HG 1693/2004 …. Art. 21
(1) Prin ordin al prefectului, cu avizul Direcţiei Generale de Paşapoarte, se pot înfiinţa puncte de lucru ale serviciului public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, pentru preluarea, în condiţiile legii, a cererilor de eliberare a paşapoartelor simple electronice, în altă localitate decât cea în care îşi are sediul serviciul public comunitar respectiv.
(2) Modalitatea de desfăşurare şi organizare a activităţilor de preluare a cererilor de eliberare a paşapoartelor simple electronice la nivelul punctelor de lucru se stabileşte prin dispoziţia directorului general al Direcţiei Generale de Paşapoarte.
modificat de
Hotărâre nr. 992/2012 – pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple din 10 octombrie 2012, M. Of. 712/2012;
„HG 1693/2004…..Art. 7
(1) Funcţiile vacante din cadrul serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se ocupă prin concurs sau examen, după caz, în condiţiile legii.
(2) Criteriile privind selecţionarea personalului şi organizarea concursurilor sau a examenelor pentru ocuparea funcţiilor prevăzute în statele de funcţii ale serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se stabilesc în mod unitar, la nivelul întregii ţări, după cum urmează:
a) de către Direcţia generală de paşapoarte, în cazul poliţiştilor şi personalului contractual;
b) de către Direcţia generală de paşapoarte împreună cu Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în cazul funcţionarilor publici.
(3) Concursurile pentru ocuparea funcţiilor vacante de poliţişti şi personal contractual din cadrul serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se organizează la sediul Direcţiei Generale de Paşapoarte.
(4) Comisiile de concurs şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor constituite în vederea ocupării funcţiilor vacante de poliţişti şi personal contractual se stabilesc prin dispoziţii ale directorului general al Direcţiei Generale de Paşapoarte şi sunt formate din specialişti ai acestei instituţii şi reprezentanţi ai instituţiei prefectului.
modificat de
Hotărâre nr. 992/2012 – pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple din 10 octombrie 2012, M. Of. 712/2012;