Schimbarile din educatie nu ii mai iau prin surprindere pe elevi. Chiar daca le afecteza ritmul de invatare, acestia se arata deschisi propunerilor, ba, mai mult, sustin cateva dintre ele, despre care cred ca vor imbunatati calitatea invatamantului. Ministrul si reforma. Acesta este modelul urmat de educatia romaneasca in ultimii 13 ani. Fiecare ministru al Educatiei a adus cate o noua modificare. Examenul de admitere la liceu a fost desfiintat, s-au introdus testele nationale, apoi tezele unice, anul trecut s-a modificat bacalaureatul, iar noul proiect al Legii Educatiei prevede o noua modificare a examenului de la finalul liceului. Si totul pentru un sistem de educatie mai bun si mai performant. Cobaii pe care s-au testat aceste schimbari, respectiv elevii, nu sunt insa deloc incantati de experimentele la care au participat. „Ar trebui sa se decida asupra unui tip de sistem, pentru ca pana la urma poate sa apara o anumita confuzie atat in randul elevilor, cat si al profesorilor. Pana acum am avut ministrul si sistemul. Un elev care intra in clasa I ar trebui sa stie pana in clasa a XII-a toate etapele pe care le are de parcurs.
Sursa: www.realitatea.net